بیانیه های جدی پرز , راموس و ایکر + 2 خبر دیگه...
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 15:7 | نویسنده : حسین زارعی

29546_10150357045854953_501661962_n.jpg

فلورنتینو پرز در مقابل مطبوعات در برنابئو حاضر شد که حرفش با یک بیانیه رسمی آغاز شد : 

 

"در پی شرایط خشونت باری که این افتاده ، قانون خودم مبنی بر صحبت نکردن هر روزه با مطبوعات را می شکنم . کاملا کذب است که در ضیافت ناهار با کاپیتان های تیم ، اولتیماتوم یا هر چیز دیگری به مربی داده باشم . " 
"تنها هدف این مراسم مشخص کردن پاداش ها برای این فصل بود . این جلسه در یک شرایط عالی برگزار شد و از طرف کاپیتان ها مسئولیت پذیری فوق العاده ای دیده شد . آن چه که در مطبوعات در موردش نوشته شد صحت ندارد ، نه کیفیتش و نه کمیتش . من انتقادات را حتی اگر ناعادلانه باشند می پذیرم . اما اجازه نمی دهم که کسی کنترل زندگی این باشگاه را در اختیار بگیرد . محدودیت های اخلاقی هستند که برای هر کسی باید مورد احترام باشند . " 
"هیچ کس با من یا کسی از افراد حاضر در آن جلسه تماسی نگرفت تا در مورد صحت و سقم یا اطلاعات جلسه جویا شود . این جلسه خیلی جدی بود . برایم قابل درک است که حضور برخی افراد در باشگاه برای برخی خوشایند نباشد ، چه مربی چه مدیر اما متوسل شدن به دروغ اخلاقی نیست . این اتفاقی است که این روزها به طور مداوم رخ می دهد و امیدوارم این بار آخرین بار باشد . این جا هستم تا با صدای بلند و رسا بگویم : آن چه که نوشته شد ، کاملا کذب است . " 
"همچنین می خواهم که اتحاد میان تمامی اعضا و هوادارانی که ما را بهترین باشگاه دنیا کردند را به یاد بیاورم ، آنها تنها کسانی هستند که می توانند در مورد آینده این باشگاه تصمیم بگیرند . "
پس از این بیاینه ، مدیر رئال مادرید پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود : 
خسته شدن از مورینیو :" تکرار می کنم که فقط به این هدف آمدم که اخبار کذب را رد کنم ، اخباری که تنها هدفشان ویران کردن یک باشگاه 110 ساله و متشخص ترین باشگاه جهان است . چهار نفر در آن جا بودیم و می توانیم از هر کدام ما بپرسید اما این کاملا دروغ است و آن چه که منتشر شده ناخوشایند است . " 
شایعات در مورد نقل و انتقالات :"  یکی در مورد فالکائو بود . مدام می گویند که من سراغ یکی یا دیگری می روم ، قرار است دستمزد کسی را افزایش دهم و ... خیلی چیزها را شنیده ام . اما امروز فقط می خواستم در مورد اخبار غلط صحبت کنم ، اخباری که فقط برای ویران کردن این باشگاه هستند . " 
ایکر کاسیاس :" باز هم تکرار می کنم که قصد صحبت کردن در مورد موضوع دیگری را ندارم . مصدومیت ایکر کاسیاس به ته قلبم رخنه کرد اما من فقط برای تکذیب این خبر آمدم . زمان برای صحبت کردن در مورد موضوعات دیگر وجود خواهد داشت . " 
مورینیو از او خواسته تا این حرفها را بزند ؟:" باز هم تکرار می کنم . فقط با جدیت به این جا آمدم تا اخبار را تکرار کنم . شما می توانید هر چه بخواهید بپرسید . من با مورینیو صحبتی نداشتم . به خواست خودم به این جا آمدم . فکر کردم این خبر خیلی ناخوشایند است و بازی با تیم بزرگی نظیر رئال مادرید است . برخی مطبوعات ورزشی چیزهایی نوشتند که به نظرم ضروری آمد تا پاسخگو باشم تا از تاریخ این باشگاه دفاع کنم . " 
ناهار :" من در یک جو صمیمی با چهار نفر ناهار خوردم که یک شرایط عالی بود . ببینید ، درجه مسئویت پذیری کاپیتان ها با این اخبار قابل مقایسه نیست . نمی خواهم که دلیل بگویم اما باید تکرار کنم که این چیزها ناخوشایند است . هر وقت بخواهی که موفق شوی ، کسی هست که سعی می کند باشگها را ویران کند . چهار نفر ناهار خوردند و حرفهایی زدند که همان جا باقی می ماند . من از طرف بازیکنان و باشگاه صحبت می کنم . "

 
پس از آن که صبح ، فلورنتینو در بیانیه ای رسمی به تکذیب این خبر پرداخت ، در وبسایت رئال مادرید بیانیه ای به نقل از ایکر کاسیاس و سرجیو راموس ، دو کاپیتان تیم منتشر شد که متن آن بدین شرح است : 
"در پی انتشار برخی اخبار در رسانه های امروز(اولتیماتوم دادن به مورینیو و اختلافات) ، دو کاپیتان رئال مادرید باید به اطلاع برسانند : 
 
1- در جلسه روز سه شنبه با مدیر و مدیر اجرایی باشگاه ، هرگز هیچ اولتیماتومی از جانب ما در مورد مربی مان داده نشد . 
 
2- به عنوان کاپیتان های تیم و اعضای یک گروه حرفه ای و سختکوش ، اساسا استفاده از نام هایمان و باقی تیم را در حمایت از یک خبر کاملا کذب ، رد می کنیم . 
 
3- از مربی مان ، خوزه مورینیو کاملا حمایت می کنیم و احترام زیادی برایش قائلیم . 
 
4- در نهایت می خواهیم که به تمامی مادریدیسموها و هواداران رئال اعلام کنیم که تنها از طریق اتحاد رئالی هاست که مثل همیشه ، می توان به تمامی چالش های پیش رو در هر فصل غلبه کرد . 
 
زنده باد رئال !

 
 
ایکر کاسیاس و سرجیو راموس "

 

کاسیاس به علت مصدومیت بازیهای مقابل،‌بارسلونا، منچستر یونایتد،‌ ختافه،‌ رایو وایکانو، گرانادا و سویا را از دست داد.(به مدت 6-8 هفته)

رئال مادرید و بارسلونا برای چهارمین سال پیاپی تبدیل به پر در آمد ترین باشگاه های جهان شدند . بنا بر مطالعه "فوتبال مانی لیگ " زیر نظر کمپانی دلیوت ، در فصل 12-2011 رئال مادرید با در آمد 512.6 میلیون یورو پر در آمد ترین باشگاه فوتبال دنیا بود . 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ